duminică, 22 iulie 2012

Clatite "rasfatate"

 Dupa cum stiti am participat la campania  organizata de site`ul  http://www.gatestesanatos.ro/ "Sunt prea sarac sa cumpar lucruri de proasta calitate!" si am fost printre cei 70 de bloggeri culinari care am primit tigaia pentru clatite marca Fissler.
Coletul l`am primit lunea trecuta de la Fan Courier si nu mica mi`a fost mirarea ca intr`o cutie mare se afla o minunatie mica hi hi.


Minunatia arata cam asha , dar nu pot sa nu va spun ca ceea ce iese "din mainile ei" e pur si simplu delicios :D 


Daca tot este duminica am spus sa pun si eu la incercare minunatia sa vedem de ce e in stare :) Am pregatit niste clatite delicoase, dupa spusele sotului clatite rasfatate :D
Impresia mea despre tigaie este una foarte buna, nu se lipesc deloc clatitele de ea...si ink ceva...nu am folosit nici un strop de ulei, fata de restul tigailor in care coceam clatitele.
Acum ca impresia mea a fost divulgata sa trecem la facutul clatitelor :D


Ingrediente:


5 oua;
faina cat cuprinde;
lapte;
putin zahar;
1 plic praf de copt
zahar pudra
2 plicuri budinca (vanilie si ciocolata)
gem de gutui
si ca "topping" visine din compot








Mod de preparare:

Cele 5 oua se amesteca impreuna cu praful de copt, un varf de cutit sare, zaharul pudra si putin ulei

 

Apoi se adauga faina in ploaie si amesteca bine pt a nu face cocolosi ( eu am avut ajutor de nadejde hi hi pe Dovlecelul meu scumpel )


Iar cand faina este bine incorporata se adauga laptele si amesteca foarte bine, pana cand compozitia este cat  de cat subtire.


Apoi compozitia clatitelor se va "rasfata" in minunata tigaie Fisler


Iar rezultatul este acesta:


Noi am servit clatitele alaturi de un pahar de budinca!

Multumesc pt minunatia din bucataria mea!! Sunt foarte mandra de ea :)


2 comentarii: