duminică, 2 noiembrie 2014

O floare = o imbratisare

Florile ...... pentru mine sunt simbolul respectului si iubirii. Poate unii dintre voi o sa spuneti ca pentru a`ti arata respectul fata de jumatatea ta sau fata de femeile din viata ta ( mama/ sora/ matusa/ bunica s.a.m.d) nu trebuie sa oferi flori.
Dar eu sunt de parere ca o floare oferita din inima face cat o mie de cuvinte. 
Eu sunt norocoasa caci de mica am crescut intr`o familie unde respectul a fost si este la mare inaltime :) Tatal meu si acum dupa 38 de ani de casnicie ii ofera mamei mele un buchetel de flori indiferent daca este o ocazie speciala sau doar o zi obisnuita. Din punctul meu de vedere a oferi flori este o arta, in timp ce unii nu ar oferi o floare nici in ruptul capului.

Eu si sotul meu ne`am cunoscut prin intermediul internetului, iar prma noastra intalnire in gara a fost foarte romantica :) M`a asteptat cu un trandafir rosu, acesta fiind si simbolul iubirii noastre :)
Dupa cum vedeti eu sunt innebunita dupa trandafiri, dar in general iubesc toate florile.

Anul viitor se va implini visul meu de a deveni mireasa, iar evenimentul va avea loc intr`un cerc restrans, deoarece eu nu sunt adepta nuntilor pompoase si cu mult tam-tam. "Piesa de rezistenta" a buchetului va fi evident trandafirul rosu :D


Cat de minunat este acest buchet!! Pacat ca acest buchet realizat de niste "magicieni" Floraria April dar sunt din Craiova :( iar eu stau in Zalau. As fi fost o mireasa norocoasa sa ii am alaturi de mine in cea mai speciala zi din viata mea.
Dar... dara voi va aflati in Craiova nu ezitati sa le calcati pragul acestor oameni cu un har aparte, primitori si minunati.

Florile dau culoare evenimentelor din viața ta, fie că vorbim despre o nuntă, un botez, o aniversare sau o simplă surpriză din partea celor dragi. Florăria April este alături de tine în găsirea florilor perfecte, pe care le aducem din Olanda sau de la floricultori locali. Pe lângă aranjamente florale, buchete și plante în ghiveci, la April mai găsești invitații de nuntă și botez, mărturii și diverse decorațiuni.

Servicii oferite:
 
 
Cu aceasta ocazie as vrea sa ii multumesc unei persoane foarte dragi mie care locuieste in Craiova si o cunosc prin intermediul internetului de 4 ani. Desi nu am vazut`o niciodata in realitate a fost mereu alaturi de mine in momentele de cumpana, cu o vorba buna si linistitoare. Pentru mine este o femeie minunata cu suflet de aur si ii multumesc ca este laturi de mine chiar daca doar virtual. 
Este mamica a 2 copilasi superbi si o admir din tot sufletul meu!
Te iubesc draga mea prietena si iti multumesc ca ai fost si esti alaturi de mine!!
Iti ofer si eu doar virtual (deocamdata) un buchet de flori! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu