duminică, 1 iunie 2014

Dulciurile copilariei- ciocolata de casa

Imi aduc aminte parca ar fi fost ieri, cum bunica mea de cate ori mergeam in vacanta imi facea cu mare drag delicioasa ciocolata de casa :)

Iar azi cum este Ziua Internationata a Copilului am bucatarit dulcele copilariei mele - ciocolata de casa.
LA MULTI ANI sa traiti copii mai mari si mai mici si bucurati`va de aceasta zi speciala :)


Ingrediente:
500 gr lapte praf Raraul ( sau orice alt fel de lapte praf)
1 pachet de margarina Rama (250 gr)
1 sticluta esenta de rom
500 gr zahar tos
3-4 linguri de cacao pulbere
1 pahar cu apa (200 ml)

Mod de preparare:

Se pun intr`o craticioara zaharul si apa la foc mic. Din momentul cand incepe sa clocoteasca se mai lasa 10 minute apoi se adauga pachetul de margarina si se amesteca pana la omogenizare.

Dupa ce s`a topit margarina se trage craticioara de pe foc si se adauga laptele praf cernut, impreuna cu esenta de rom si cacao.

Se amesteca bine cu mixerul pana cand nu mai sunt cocoloase de lapte praf. Pasta obtinuta se pune la racit intr`o tava de cuptor care a fost unsa in prealabil cu unt (margarina sau ulei).



Iar rezultatul este acesta:








POFTA BUNA DRAGII MEI!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu