marți, 7 octombrie 2014

iPhone 6 ---performanta si eleganta

Asa arata mult ravnitul iPhone 6 care datorita celor de la
Quickmobile a ajuns si pe meleagurile noastre. Cine nu si`ar dori o astfel de minunatie?!
Drept sa va spun ca eu " mi`as prinde urechile" cu un astfel de telefon :))) pe mine de obicei ma depaseste tehnologia. 
Eu detin un LG cu ecran tactil, dar va spun drept ca si acum il folosesc intr`o maniera stangace :)))
Eu nu am fost si nici nu voi fi o persoana foarte interesata de noile aparitii in materie de telefoane. Recunosc ca sunt modele performante care imi fac cu ochiul, dar in momentul in care ma uit la pret imi piere orice interes. Este adevarat ca in ziua de azi tehnologia este foarte avansata, iar iPhone`urile sunt la mare cautare. Buzunarul nu imi permite sa fac o astfel de cheltuiala, dar daca l`as castiga as fi cea mai mandra :D
In ajutorul nostru al tuturor care vrem sa castigam aceasta minunatie vine http://cristianchinabirta.ro/2014/09/23/oglinda-oglinjoara-cine-va-avea-primul-iphone-din-tara/ 

Romania datorita celor de la Quickmobile http://www.quickmobile.ro/iphone  este prezentă pe harta lansărilor mondiale ale noului iPhone 6, fapt care nu poate decat sa ne bucure, nu? 
Asa "Romanica" noastra draga si scumpa este si ea fruncea, nu numai codasa in toate cele. 
Curioasa din fire am intrat si eu pe site sa vad despre ce este vorba si de ce acest nou telefon este atat de cautat de toti.
Astfel am aflat ca:


Mai mare, mai impunator
iPhone 6 nu este doar mai mare, este totodata si mult mai subtire si remarcabil din punct de vedere al design-ului.


Foto & Video
Pentru ca momentele tale preferate sa fie imortalizate mai bine ca niciodata, am creat o camera foto si video care te lasa fara cuvinte. Cu noul senzor ce suporta Focus Pixel, poti capta momentele cu o viteza uimitoare, datorita cresterii simtitoare a vitezei de autofocus.



Viteza ne navigare mult mai mare
Conecteaza-te la internet atat prin Wi-Fi cu viteze de 3 ori mai mari, cat si prin LTE(4G), pentru o adevarata experienta de browsing si multimedia online. Ruleaza clipurile video cu o rapiditate uimitoare si socializeaza rapid cu prietenii tai pe retelele de socializare.


Design extraordinar, functionalitate excelenta
Cu o suprafata de metal care se imbina perfect cu noul display Retina HD si cu un hardware remarcabil ce se imbina cu cel mai revolutionar sistem de operarare IOS8, noul iPhone 6 ofera tot ceea ce ai nevoie, impresionand prin calitatea si functionalitatea sa.



Touch ID
Securitatea la degetul tau. Tehnologia Touch ID iti permite sa iti securizezi iphone-ul intr-un mod inedit si totodata foarte puternic securizat. De asemenea poti folosi confirmarea cu amprenta pentru plati in App Store, iTunes si iBooks, fara a mai fi nevoie sa setezi o parola.

sursa http://www.altex.ro

Cu astfel de descriere nu mai este nevoie de nimic altceva. Este deosebit, performant si "aratos" . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu